sobota 30. března 2013

WORST DAY EVER





Opravdu by mě zajímalo, jak dnešní den bude probíhat. Mnou vždy milovaná Sobota je pro mě tentokrát nejhorší den v týdnu. Po naprosto příšerné noci, přišlo ještě horší probuzení. Snažím se sobotní dopoledne zpříjemnit nějakým playlistem. Zatím pomáhá jen písnička z videa, které je umístěné v tomhle článku. Je to cover na písničku od Jasona Derula - It girl. Líbí se mi víc jak originál, což se mi stává dost často u jakékoliv písničky. A je pravda, že tenhle kluk fakt umí.

Na dnešek toho moc neplánuju, jen malý výlet do Candy Shopu. Chystám se potom udělat i post s fotkama, co jsem v obchodě ulovila. Myslím, že sladký na chmůrnou náladu vždy pomůže.

EDIT 18:41 :  Tenhle příšernej den pokračuje. Do Candy Shopu jsem se nedostala, takže nejsou ani sladkosti a nebude ani článek. Čekejte ho tedy v průběhu týdne.

Žádné komentáře:

Okomentovat