úterý 16. dubna 2013

AŤ ŽIJE NEON!





Tak jen hlásím, že botky už jsou doma. Nakonec jsem je koupila v H&M o padesát korun dráž, ale bohužel v reservedu jsem je nemohla nikde najít. Jsou naprosto super, takže jestli je někdo taky chcete, ale váháte, tak do nich určitě běžte. Krásně oživí outfit a na sluníčku jsou fakt extra výrazný. Měly úspěch i ve škole u spolužáků takže mám radost, že se líbí i ostatním. No dnes jsem si pro vás nachystala další recenzi, tak doufám, že se bude líbit. Měla bych se správně učit, ale fakt radši uklidím celý barák, než si sednout nad učebnice. Nejhorší je, že bych si nad ně fakt sednout měla, protože jsem ve škole hodně zameškala a teď to zas nestíhám. Zítra tomu učení taky moc nedám, protože jdu na focení. Strašně se těším, ale upřímně jsem i dost nervózní. Neumím pózovat a hlavně se neumím tvářit normálně! Doufám, že bude alespoň jedna fotka použitelná a nebudu se červenat jak rajčátko. :-D Mám s tím totiž docela problémy.

2 komentáře:

  1. Jéé :-) tak ty sou boží !!:-) tak pak přidej fotečky a neboj, budeš kočka:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné botky, přímo září :-) Já si tedy potrpím spíš na podpatky :)

    OdpovědětVymazat