sobota 8. června 2013

MAYBELLINE NEW YORK EVER FRESH

 
Nejsem si moc jistá, jestli se tenhle MakeUp u nás prodává. Dovezla si ho teta z Belgie a že jí nesedí odstín. Mně taky ne, je na mě moc tmavý, ale řekla jsem si, že pro Vás udělám alespoň recenzi. Výrobek slibuje, že je dlouhotrvající a s hydratačním účinkem, chrání pleť před vysušováním a obsahuje vitamíny E a C. Měl by vydržet až osm hodin. Obsahuje UV filtr SPF 15.

Můžu říct, že vydržel asi 5 hodin, ale je pravda, že jsem ho měla natřený na ruce. :-D Je na mně totiž opravdu tmavý. Možná na obličeji vydrží déle, ale nevím, těžko říct. Na druhou stranu, ale hydratuje a velmi příjemně voní! Co se týče krytí, myslím, že je to tak akorát. Možná by byla potřeba při nějkém větším pupínku použít korektor, ale jinak kryje celkem dobře. Chtěla jsem Vám i nafotit rozdíly, jenže je tak tmavý oproti mé kůži, že to vypadá hrozně. Mám odstín 020 Beige Luminoso. Pokud vy měl někdo zájem, mohu mu makeup odeslat, zbývá v něm tak půlka.

4 komentáře:

  1. ten som este nikdy nevidela a vyzera super!

    Inak stale prebieha SUPER WELEDA giveaway! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tak o něm slyším asi poprvé :-) Má ale krásný obal.

    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  3. o tom jsem také ještě neslyšela :-)

    OdpovědětVymazat