pátek 29. března 2013

FISHTAIL



  Tak jsem se konečně naučila tzv. rybí cop.
  Nemám to ještě moc vychytaný, ale jsem ráda alespoň za to, že   jsem to po několika dnech pochopila, Haha. Pustila jsem se do toho kolem jedenácté večer. Nebýt diskuze na votoči, kde jsem se dozvěděla, že rybí cop dokáže každá druhá a je vážně primitivní, tak bych asi pořád jen záviděla každé, co jej nosí na hlavě. Návodů najdete na internetu stovky, možná i tisíce. Já jsem šla hned na jistotu k jedné mé oblíbené "jůtubové" 
blogerce - LuxyHair. Sleduji její kanál už dlouhou dobu a její účesy jsou bombastické. Pokud rybí cop ještě neumíte a taky se ho chcete naučit, určitě Vám doporučuji její návod. Stejně jako já zjistíte, že je to opravdu primitivní a pokud Vám to hned nepůjde, zkuste si to na hlavě kamarádky,sestry nebo spolužačky.
 Nepotřebujete nic, jen gumičku, trochu času a ze začátku pevný nervy.       Nevím jak u Vás, ale mně to šlo lépe, když jsem si vlasy pořádně vyžehlila. Tady je tutorial od Luxy. Určitě se potom pochlubte, jak dopadl váš rybí cop. :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat