neděle 3. března 2013

PRO CO ZAJÍT DO H&M ?

Tak jsem si pro vás připravila takový malý souhrn novinek od značky H&M, které momentálně můžete najít v obchodech. Vybrala jsem levné, ale krásné kousky. Rozhodně se pro některé z  nich taky chystám!

Jako první jsem vybrala tyhle vzdušné košile bez rukávů. Můžete je sehnat ještě v bílé barvě. Bezvadně se hodí ke kraťasům, ale myslím, že jeansy taky nic nepokazí.

Jsem toho názoru, že kalhot není nikdy dost a kalhot za 249 korun? Myslím, že to je opravdu skvělá cena. Tyhle kalhoty můžete zakoupit v barvě - hnědá, tmavě modrá, šedá, černá, výrazná modrá, světle béžová (vzorové)


Musím se přiznat, že přes šaty moc nejsem, žádné nevlastním a nikdy se mi žádné nelíbí. Kdybych měla to štěstí a narodila se s dlouhýma štíhlíma nohama a pevným bříškem, určitě bych ale koupila tyhle přiléhavé šaty za ohromnou cenu!

Žádné komentáře:

Okomentovat