středa 24. dubna 2013

NESTÍHÁM, NESTAČÍM


Fakt se za sebe stydím, ale poslední věc na kterou myslím je tenhle blog. Venku je krásně, teploty kolem 25 stupňů, mám plno věcí do školy a tak mezi rozhodováním zůstat doma a učit se, nebo jít ven a užívat si sluníčka, se možnost - napsat článek na blog - bohužel nenašla. Ale řekla jsem si, že se překonám a dnes zůstanu doma, něco málo se naučím a konečně udělám novej post. 


Minulý týden mi konečně asi po pěti týdnech přišly věci z AliExpress. To čekání bylo fakt příšerný, ale šperky nakonec nejsou tak špatný. I s poštou jsem platila nějakých 75 korun, takže neber to. Naušnice jsou moje vášeň, takže se hodí vždycky a prstýnek je takový obyčejný, nosím ho teď ke všemu. Jen je mi trochu líto, že jsem si toho nevzala víc. Taky teď čekám na hodinky už asi dva týdny a jsem fakt nedočkavá. Každý den letím domů a prohledávám schránku, ale zatím marně. Určitě se hned pochlubím až příjdou a rozhodně je nesundám z ruky! :-)


Taky jesm dnes stihla obletět snad všechny obchody s botama, ale musím říct, že je to čím dál horší. Když si zajdete do CCC a vidíte na botách zaschlé lepidlo, opadané kamínky a nevím co všechno, tak vás to docela odradí a celkem i zklame. Našla jsem tam fakt super boty a jsem ráda, že neměli mou velikost, protože bych si je asi koupila, i když vím, že by se za týden rozpadly. :-D V Deichmannu taky nic moc. Boty tam jsou o něco dražší a přitom kvalita stejná. Možná tam mají lepší podrážky, ale lepidlo a opadané ozdoby zde taky najdete. Navíc nechápu jejich velikosti. Mám normálně nohu 38, ale tam mi byly velké a 37 mě zas dřely. Tak jsem si nakonec zašla k Vietnamcům, sbalila první boty, co mně padly do oka (a to jsem si řekla, že se mi cvočková móda vyhne) vyzkoušela je, seděly perfektně a cena? 280 korun.

5 komentářů:

  1. Mám to úplně stejně! 37 mě v Deichmannu tlačí a 38 jsou mi velké a vyzouvají se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že v tom nejsem sama :D ale celkem mě to naštvalo .. jedny boty tam mají fakt pěkný

      Vymazat
  2. Ty loafers jsou supr.:)
    Zvu tě ke mně na Primark-Giveaway.:)

    OdpovědětVymazat
  3. ty boty jsou supr, taky to tak vidím s tou kvalitou.. už ani v office shoes, kde bys řekla, že za tu cenu něco seženeš, ani prd, stejně to všechno vyrábí jedna firma a pak už se to jen přiřazuje cenově ke značkám, jinak si to nedokážu vysvětlit

    OdpovědětVymazat