čtvrtek 5. prosince 2013

DERMACOL SHOWER GEL



























Ahoj holky! Je to fakt šílený, jak ten čas letí. Dnes už je Mikuláš, zachvilku Vánoce a opět Nový Rok. Chtěla jsem se Vám pochlubit, že mám už dva Vánoční dárky. :D Už podle fotky a nadpisu je jasný, že jeden z nich bude tenhle krásně voňavý sprchový gel od Dermacolu.

Když jsem včera náhodou zabloudila do DM, objevila jsem akci na tyhle sprcháče. Jeden za 39 korun. Bylo to tam už dost probrané, ale naštěstí tam ještě zbyla Sicilská pistácie, která poputuje jako jeden z dárečků pod stromeček pro maminu. Pistácii miluje, tak snad bude mít radost. Vzala jsem si jeden i pro sebe, Hrozny s limetkou. Přítel se do té vůně zamiloval a řekl, že se tím musím hned večer umýt, haha. Vůně vydrží tak hodinku, dvě. Navíc se mi i líbí ta barevná balení.

Včera byla zrovna akce na stránkách Dermacolu 2 libovolné sprchové gely za 79 korun. Jenže platíte ještě poštovné, takže mi příjde, že se to nevyplatí tolik, jako akce v DM. Pokud tedy chcete sebe, nebo někoho blízkého obdarovat těmito voňavými sprchovými gely, určitě utíkejte do DM, než bude vše vyprodáno. :)

2 komentáře:

  1. miluju dermacol!! kdyz jsem byla v drogerce a meli akci nemela jsem u sebe ani gros haha tak jsem nevyuzila, a dermacol mas i vydejni mista, nebo misto, ted nevim:))
    ja si vzdycky objednam a dojdu si pro to osobne :))

    OdpovědětVymazat
  2. tieto sprcháče su užasne! Aktuálne mám čerešnový :)

    OdpovědětVymazat