čtvrtek 10. dubna 2014

SOUTĚŽ S ORSAY


Ahoj holky,
chtěla bych Vás poprosit o pomoc a zároveň Vás informovat o soutěži, co probíhá s módní značkou orsay.

Hraje se o dovolenou snů pro dvě osoby a pravidla jsou opravdu jednoduchá. Jediná věc, kterou musíte udělat je registrovat se a napsat důvod, proč vyste právě Vy měli vyhrát. Já jsem původně chtěla jet na dovolenou s přítelem, ale bohužel nemáme dost peněz, a tak když se tuhle soutěž objevila, byla jsem moc ráda. Nakonec bych ale ne dovolenou vzala svou maminku, protože jí to dlužím a hlavně si to zaslouží.

Budu tedy moc ráda, když mě podpoříte a kliknete mi SEM. Myslím, že stejně nemám šanci vyhrát, neboť já nikdy nic nevyhrávám. :-D Ale za zkoušku nic nedám. :-)

1 komentář:

  1. Moc hezky jsi to tam napsala :-) máš můj hlas, dala jsem si to do záložek a když si vzpomenu každý den, určitě ti dám hlas znovu :-) všimla jsem si, že to jde jednou za 24 hodin totiž :-)

    OdpovědětVymazat